NON-PLAYABLE CHARACTER Julii Plawgo bada ograniczenia doświadczenia i poznawcze dysonanse życia w przestrzeni cyfrowej. Ciało, hybryda między człowiekiem, sztuczną inteligencją i postacią z gry komputerowej, porusza się w cyberprzestrzeni. Ciało, które jesy pozornie bezsenne, nigdy nie chore ani głodne, samooptymalizujące się i wysoce adaptacyjne, poznaje swój własny świat. Podobnie jak w grach wideo, jego wszechświat rozszerza się w miarę jak się po nim porusza. To właśnie w tej nieskończoności tkwi wywrotowy potencjał: próbując odnaleźć się w tym cyfrowym świecie, zdajemy się wpływać na formy, które powstają na naszych oczach. NON-PLAYABLE CHARACTER jest próbą przeniesienia doświadczenia oducieleśnionego życia w cyberprzestrzeni na żywe ciało. I tęsknotą za cyfrowymi utopiami w czasach, kiedy są one pilnie potrzebne.